Η ΑΤΤΙΚΗ ΤΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ (III)
Λ Υ Τ Ρ Α Σ Ν Ι Κ Ο Λ Α Ο Σ
Το ρεύμα του ιμπρεσιονισμού περνά στην Ελλάδα με τον Νικόλαο Λύτρα (1883-1927)
κόντρα στην παράδοση του πιστού στον ακαδημαϊσμό της Σχολής του Μονάχου πατέρα του Νικηφόρο Λύτρα
Η " Ομάδα Τέχνη" που δημιουργεί (1917) μαζί με τον Κωνσταντίνο Παρθένη, τον Περικλή Βυζάντιο, τον Θεόφραστο Τριανταφυλλίδη και τον Λυκούργο Κογεβίνα, κηρύσσει τη ρήξη της με τον γερμανικό ακαδημαϊσμό, ενόσω καινούργιοι άνεμοι φυσούν από το Παρίσι. Στην ομάδα θα συνταχθούν σύντομα ο Κωνσταντίνος Μαλέας, ο Οδυσσέας Φωκάς και ο γλύπτης Μιχάλης Τόμπρος
Η ζωγραφική του Νικόλαου Λύτρα είναι γεμάτη ευφορία και έξαψη για τη ζωή, τα νιάτα, τo φως πάνω στην ελληνική φύση
Το πιο δημοφιλές και ίσως πιο χαρακτηριστικό του έργο
Το καλοκαίρι στις δόξες του
Πολλά θέματα από την τοπιογραφία του είναι από την Τήνο, αλλά και αρκετά από την Αττική
Λ Υ Τ Ρ Α Σ Ν Ι Κ Ο Λ Α Ο Σ
Το ρεύμα του ιμπρεσιονισμού περνά στην Ελλάδα με τον Νικόλαο Λύτρα (1883-1927)
κόντρα στην παράδοση του πιστού στον ακαδημαϊσμό της Σχολής του Μονάχου πατέρα του Νικηφόρο Λύτρα
Η " Ομάδα Τέχνη" που δημιουργεί (1917) μαζί με τον Κωνσταντίνο Παρθένη, τον Περικλή Βυζάντιο, τον Θεόφραστο Τριανταφυλλίδη και τον Λυκούργο Κογεβίνα, κηρύσσει τη ρήξη της με τον γερμανικό ακαδημαϊσμό, ενόσω καινούργιοι άνεμοι φυσούν από το Παρίσι. Στην ομάδα θα συνταχθούν σύντομα ο Κωνσταντίνος Μαλέας, ο Οδυσσέας Φωκάς και ο γλύπτης Μιχάλης Τόμπρος
Η ζωγραφική του Νικόλαου Λύτρα είναι γεμάτη ευφορία και έξαψη για τη ζωή, τα νιάτα, τo φως πάνω στην ελληνική φύση
Το πιο δημοφιλές και ίσως πιο χαρακτηριστικό του έργο
Το ψάθινο καπέλλο |
Το καλοκαίρι στις δόξες του
Πολλά θέματα από την τοπιογραφία του είναι από την Τήνο, αλλά και αρκετά από την Αττική
Πεντέλη |
Ορεινό τοπίο Πεντέλης |
Τοπίο Αττικής |
Υμηττός |
Κοκκιναράς |
Μέγαρα |
Πλαγιά λόφου Πεντέλης |
Προς το Γαλάτσι |
Σούνιο |
Τοπίο Αττικής - Πεντέλη |
Από το Γαλάτσι |
Τοπίο Αττικής |
Τοπίο Αττικής - Γαλάτσι |
Ακρόπολη - Ηλιοβασίλεμα |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου